#1 Naming

Na początek stworzyliśmy nazwę firmy – hołm. Klientowi zależało na to aby w pewien sposób podkreślić, że oferuje najlepsze mieszkania w Łodzi, wykończone pod klucz. Sięgnęliśmy do słowa “home” z j. angielskiego “dom”. Zapisaliśmy je tak jak się wymawia “hołm”. Dzięki literze ł w nazwie mogliśmy nawiązać do Łodzi jak i bezpośrednio do rdzenia biznesu.

#2 Logo

Kreatywne podejście w namingu pozwoliło nam stworzyć unikalny znak, w którym typografia łączy się z sygnetem. Znak graficzny nawiązuje do klucza, którego zakończenie jest literą m, czyli ostatnią w nazwie hołm. Element klucza, tworzy również podstawę do budowy pozostałych elementów identyfikacji wizualnej.

#3 Identyfikacja wizualna

Poza logo zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy materiały identyfikacji wizualnej takie jak teczki firmowe, broszury czy gadżety firmowe.